Loode-Eesti turismi- ja toiduvõrgustiku AJURAJU
3. veebruaril toimunud Loode-Eesti mõttetalgutel oli osalejaid üle kolmekümne. Kokku olid tulnud sündmustekorraldajad ja LHKK liikmed, et uusi mõtteid põrgatada ja ideid kirja panna.
Kokkuvõte:
Festival keskendub Loode-Eesti sügise eripäradele, rõhutades värve, loodust, kogukondlikkust ja traditsioone. Peamised märksõnad: sügisvärvid, saagikoristus, lõikuspidu, matkad, kontserdid, laadad, hoidistamine ja ühistegevused.
Bränding: Kollased kummikud jäävad, kuid lisanduvad sügise toonid ja uued sümbolid (nt vihmavari, tuulelohe, kõrvits). Bränditooteid võiks rohkem müüa, ka heategevuseks.
Ühtne tervik: Festivalil peab olema kindel ajaraam, läbiv teema, ühtne visuaal ning sündmuste sari eri piirkondades. Tähtis on kajastus ja osalejate motiveerimine.
Kogukonna kaasamine: Oluline on leida ja motiveerida aktiivseid eestvedajaid, tunnustada panustajaid ja kaasata kohalikke kuulsusi ning influencereid.
Järgmised sammud: Projekti juhtimine, visiooni ja eesmärkide paika panemine, ühtse visuaali loomine, sündmuste valik ning koostöövõrgustiku loomine.

